fbpx
Jeg har NOKIA-antenne Jeg har en annen antenne

Kundeservice

Vi er aldri langt unna hvis du trenger hjelp eller har spørsmål.

For bestilling og kundeservice

21 55 40 00

Kundeservice svarer på telefon hver ukedag fra kl. 08:00-18:00, og på lørdager fra kl. 10:00-14:00. Du kan også bruke kontaktskjema på nettsiden eller sende e-post til support@brdy.no.

Logg inn på min side

Her finner du fakturaoversikt og teknisk informasjon om abonnementet ditt.

Finner du ikke det du leter etter?

Nederst på siden finner du svar på noen av spørsmålene vi ofte får fra kundene våre. Du kan også kontakte oss via skjemaet under, så ringer vi  eller skriver vi tilbake til deg så fort vi har mulighet.

SEND INN

Ved å gi oss navn og telefonnummer, samtykker du samtidig til at Brdy kan behandle personopplysningene
dine. Opplysningene vil brukes til å kartlegge behov for bedre bredbånd i nabolaget ditt, og slettes
senest innen 6 måneder. Les mer i vår personvernerklæring

Her kan du finne nedlastbare brukerveiledninger.

Hvis du ikke finner det du trenger, kan du kontakte kundeservice på e-post support@brdy.no eller telefon 21 55 40 00

Oppsett av 5G-antenneInstallasjon av satellittmodemInstallasjon av satellittmodem uten WIFIInstallasjon av snøbeskyttelse

Adresser

Pakker og varer sendes til vårt lager:
Brdy AS
Årvollskogen 91
1529 Moss

Brev- og fakturadresse:
Brdy AS
Postboks 474 Bedriftssenteret
1411 Kolbotn
E-post: faktura@brdy.no

Besøksadresse:
Rosenholm Campus
Rosenholmveien 25
1414 Trollåsen

Så enkelt monterer du vår antenneboks på veggen, og du er i gang!

Vi kan selvfølgelig også hjelpe deg. Vår montør finner det beste stedet for antennen og sørger for installasjonen.

Ofte stilte spørsmål

Har jeg fri bruk?

For deg som har Hyperlink 5G
Hyperlink 5G (og 4G) gir deg ubegrenset data med hastigheten du har valgt, frem til du har brukt 2TB (2000 GB) i løpet av en kalendermåned. Det tilsvarer ca. 2000 timer strømming av film i standards oppløsning, og vil være langt mer enn hva en gjennomsnittsfamilie bruker i løpet av en måned. Når grensen for mengde data er nådd, vil hastigheten reduseres til 5 Mbps ut måneden, før farten økes igjen ved månedsskiftet.

For deg som har Wavelink trådløst bredbånd:
Med Wavelink har du ubegrenset data tilgjengelig, helt uten begrensninger.

For deg som har Skylink:
Med Skylink har du ubegrenset data tilgjengelig, men sammen med hastighet, velger du også mengde prioritert data. Det beskriver mengden data du kan laste ned til full hastighet. Etter at du passerer prioritert datamengde vil ikke hastigheten nødvendigvis reduseres, men du kan likevel oppleve at hastigheten går ned mot 2 Mbps i perioder når det er mye trafikk i nettet.

Hva er forskjellen på de forskjellige typene av bredbånd?

Vi har i dag tre forskjellige produkter, og med produkter mener vi tre forskjellige veier å gå for å gi kundene våre trådløst bredbånd.

Hyperlinker bredbånd over 5G-nettet til Telenor. Med hjelp av en antenne på vinduet eller veggen, hentes signalet ned dit du ønsker bredbånd.

Skylink
er trådløst bredbånd som henter signal fra en satellitt som befinner seg ca. 35 000 meter over bakken. Dette er løsningen som ofte passer for folk som bor langt unna annen bebyggelse.

Wavelink benytter seg av radiosignaler fra de mange senderne vi har plassert rundt om i landet. Man er avhengig av at antennen befinner seg innen synlig avstand til radiomasten for at dette produktet skal være et alternativ.

Hvordan får jeg fakturakopi?

Du kan finne kopi av alle fakturaene dine på Min side.

Hvorfor får jeg lav hastighet når jeg tar en hastighetstest?

Hvis du er tilknyttet et nettverk med kapasitetsbegrensninger eller om det generelt er høy trafikkbelastning i nettet, kan du oppleve å få lavere enn oppgitt hastighet. Vi anbefaler å teste jevnlig med, f.eks. www.nettfart.no og notere ned tidspunkt og resultat. Pass på at ingen andre programmer belaster linjen, og at den er koblet direkte i bredbåndsuttaket når du måler (ikke bruk ruter eller aksesspunkt når du kjører testen). Dersom du opplever vesentlig lavere hastighet enn det som er angitt, kan du ta kontakt via webskjema og legge ved måleresultater.

Hvor lang leveringstid er det?

Bredbåndsutstyret sendes normalt fra oss første virkedag etter bestilling, men avvik kan forekomme.

Kan jeg utsette forfall på faktura?

Faktura fra Brdy forfaller 14 dager etter fakturadato. Om du ønsker betalingsutsettelse, kan du kontakte kundeservice før forfall.

Hvordan kan jeg endre abonnementet mitt?

Ta kontakt med Kundeservice på telefon 21 55 40 00 for å høre hvilke muligheter du har for å oppgradere eller nedgradere abonnementet ditt. Oppgradering er gratis.